25. februar 2008

Halloisen.


Mitt første innlegg kommer nå. Har ikke så stor skrivekløe for tia. Har litt hektisk aktivitet med jobb osv. Men kabalen går vel opp for meg og en gang.

Ville bare vise et litt kult bilde av yngste blad Kristiansen som var knipset under fremførelsen av " I love rock`n roll" i bandet Street Noice.(som trommis). Han var da stylet opp av stylisten Cecilie som hadde det som sitt bidrag til UKM. Våre barn gikk ikke videre til fylkesfinalen på Finnsnes, men jeg tror de hadde det veldig bra for det.


Nå nærmer det seg vinterferie, og mest sannsynligvis har vi utgangspunktet for vinterlig aktivitet i Perskogen.


Ps. For de som mene de har en fordel på isfiskelykke, kan bare glemme det. Har skaffa meg noe helt rått....

5 kommentarer:

Helene sa...

Hvor mye hårgelé krevde det der?!

Rigmor sa...

Vet ikke om Cecilie brukte hårgele. Tror ho tupperte det, og brukte en boks hårspray....

atle sa...

Hei!
Ka det e du har skaffa dæ som gjør at du trur at du får mest fisk?? Æ har klokketru på at godt gammeldags haill e det einaste som duge i denne sammenhengen!!! Æ og min tvillingbror, samt Markus planlegg forøvrig å dra til Anjavatnet om knappe to uker for å friste lykken hos storrøyene der. Planlegg dokk tur te StorRosta med det første?
Atle

Rigmor sa...

Ja, det kan vi jo prøve ut. Du veit jo ikke ka det e æ har? Vi e ikke kommet i gang med vintersesongen enda..Har ikke planlagt nåkka. Tur tell Anjavatne hadde jo frista veldig en gang. Så i et "villmarksliv" en som hadde fått ei alvorlig svær røye der...blei nesten litt misunnelig..

anita sa...

Heia Red Bull, du va skikkelig tøff på bildet:))Oh yeah!!