19. februar 2008

Antilope Island


Har enda ikke kommet meg på ski... men har allikevel kommet meg ut! Søndag var jeg sammen med Chantal og Tom i en statspark som er ei øy midt ute i Salt Lake - Antilope Island. Været var helt fantastisk og utsikten var utrolig. De innførte bison der på slutten av 1800-tallet og de går fritt rundt. Ikke nok med at man kan se på dem, man kan faktisk også nyte dem gjennom hamburgere!! Vi dro opp til Buffalo Point, hvor jeg og Tom slo oss løs med en burger (jeg er da i USA..). Prøvde også rootbeer (som jeg har hørt om via tv), men det var som å drikke minttyggis. Fy farken det var lite godt!! Men men, jeg kom meg nå over det også.. Ellers så går det i jobbing og jobbing - og tiden flyr. Kun litt over ei uke til jeg drar plutselig, så nå er det nesten så vi har begynt å stresse litt med det som skal gjøres, både faglig og sosialt. Sånn det alltid er. F.eks. et mål vi har satt oss er å få med oss på kino alle oscar-kandidatene. Utdelingen er jo på søndag, og siden det i Norge alltid går midt på natten, på en eller annen obskur kanal som vi ikke har, så er det nå planlagt oscar-titting i 'real time'. For max utbytte må vi da også vite litt om kandidatene - noe vi kun får ved å gå på kino. Noe har passert lenge før jeg kom, men vi har regnet på det og funnet ut at vi til sammen har dekt det meste. Ganske teit, men noe må man jo bruke fritiden sin på :)

1 kommentar:

anita sa...

Å, korr fint det høres ut! Nesten som æ kjenne lukta av hamburgeren m.m. Og den fine utsikta da!
Kos dæ videre og velkommen heim :))