6. oktober 2008

Heisann sveisann Andreassenslekta!


Hege her.. Måtte snike på pappa sin profil her inne for å formidle det jeg "har på hjertet"..

Vet ikke hvem jeg skal henvende meg til, Helene - Terje - Jorunn eller Rune ?


Men jeg har iallefall lyst å bli lagt til på lista over medlemmer her inne..

Her i fra pappas konto kan jeg ikke legge meg selv til, så det må nok den av dere som er "hovedadministrator" gjøre. :)

(mailen min er iallefall : hubbabubbatuppsi@yahoo.no )

Og så vil jeg tipse dere som er hovedadmin her inne om en ting..

Vet jo såklart ikke om dere vil det- men både jeg og pappa synes det hadde vært koselig om andre kan kommentere på innleggene våre her inne.


Inne på instillinger kan man velge om "alle" kan kommentere, om bare de med egen blogg på blogspot kan kommentere, eller om (slik som dere har valgt) at KUN medlemmer her inne kan kommentere på innlegg..


Hadde jo vært koselig om andre "fjerne slektninger fra amerika" som "dætt innom" siden vår kunne ha kommentert til oss!? Eller ??


Bare et lite ønske her i fra Balsfjorden.. hehe..

:)
Ellers så vil jeg bare takke for fine kommentarer inne på min egen blogg, Terje , Jorunn og onkel Inge! :)

Mange hilsna fra Hege, Vegar og Tobias Christopher

1 kommentar:

Jorunn og Steinar sa...

Hei Hege

Tror det er Helene som er hovedadministrator her. Jeg for min del er ganske "ny i faget" så jeg vet ikke hva som er best. Er en del inne på slike interiør- og forskjellige håndarbeidsblogger og kikker av og til og der er det masse folk som kommenterer bloggene.

Hilsen Jorunn