28. august 2008

Hop Suisse!





Måtte flire litt med meg selv når jeg leste Rune sin ferieblogg og når jeg nå skulle skrive min (den blir litt mangelfull i forhold- bare vent å se!). Først så tenkte jeg å legge inn noen flotte bilder, men så så jeg at disse er to av de få jeg har: En tur til Nyon sammen med Hilde - foran det årlige blomstermotivet som i år illustrerer Euro 2008, og testing av vannet i Lac Léman. Jeg tok også et fint bilde ved plassen foran slottet i Nyon, hvor de har ulike skulpturutstillinger hvert år.



Ellers så gikk ferien med til å treffe gamle kjente, sole meg i hagen til Hilde, se på håndballkamper..... ja det var vel egentlig det ferien bestod av; akkurat som jeg hadde planlagt :)

1 kommentar:

anita sa...

Sjøl om du ikke har reist land og strand i sommer som visse andre i slekta, har du som visst på bildet hatt det bra. Nydelig blomstermotiv som illustrere Euro 2008! Jeg vet jo at du har vært en hardt arbeidende kvinne i sommer, så ikke bry dæ om de andre. De er late, gidde ikke kommentere bilder på loggen engang! Skal vi lage oss en blogg for oss aktive kansje??:))