2. april 2008



Viser til innlegg fra Inge om turen vi hadde til Anjavatnet tidlig i mars. Jeg må på det sterkeste avvise at vi ikke fikk fisk. Som dere ser var det enkelte som fikk....., men det bekreftes at Inge ( som vanlig) verken så eller fikk noe!! Fiskene veide hhv 1,8 kg og 2,4 kg. Historier som ryktes innad i Andreassen-slekta om at andre familiemedlemmer (Steinar og Ken-Ove) har fått stor fisk, er ikke meg bekjent dokumentert i denne blogg og derfor ikke vet om stemmer. Anjavatnet forøvrig et fantastisk vatn med rik næringstilgang og mye stor fin fisk, men vanskelig å få. Jeg og brodern og den entusiastiske Markus planlegger å komme oss på en ny fjelltur i løpet av april, men vi har ikke riktig bestemt oss hvor( avhenger av snøforhold).
Ser at mange er flinke til å ha innlegg med bilder og det er artig å følge med på hva slekta gjør. Alle sammen har vel hatt en fin påske etter innlegg og bilder å dømme. Det samme har vi også hatt, med hyttepåske sammen med familie og venner. Skiturer på Vakkerheia ble det mange av, samt en hel dag i Myrefjell med tilsammen 14 slektmedlemmer fordelt på 4 generasjoner.

3 kommentarer:

Inge sa...

Jeg oppdaget at viss man klikker på bilde får man det opp på hele skjermen å da ,blir de skryte fiskene enda større.(er ikke så veldig flink med dette datasystemet)

atle sa...

en liten korrigering til mitt innlegg. I rettferdighetens navn så må det sies at Inge faktisk fikk en fisk på ca halvkiloet, men den var det ei bikkje som åt opp (ingen av våre hunder)!!

anita sa...

Dæken han steiki førr nån feska!
Håpe på nån slike nårr vi fær tell fjells :)