19. januar 2008

Hvordan kurere panikk


Som noen av dere vet, så reiser jeg på tirsdag på langtur. Skal først til Toulouse for å holde innlegg på konferanse, deretter reiser jeg en måned til saltlakebyen (Salt Lake City) for å jobbe med veilederen min. Hun jobber vanligvis her i Norge, men har et år forskningsfri og er derfor 'over there'. I alle fall, panikken er total siden jeg er sent ute som alltid, og hvordan kurerer man total panikk? Jo, man gjør noe snilt mot seg selv. Derfor har jeg i dag realisert en flere år gammel drøm og kjøpt meg piano. Elektrisk riktignok, men da kan jeg sitte med hodetelefoner og klimpre i vei midt på natta. Konserter tas på bestilling (må bare øve først)! "Heldigvis" kommer det ikke før mandag, slik at jeg ikke kan bli fristet i helga til å spille i stedet for å skrive foredrag...... Men i mars, da blir det jul i stua!!

Ingen kommentarer: